Roberte Kesteman tijdelijk algemeen directeur Nuon Belgium

De Raad van Bestuur van Nuon heeft Roberte Kesteman (50) benoemd tot interim algemeen directeur van Nuon Belgium. Roberte Kesteman volgt Alexander Dewulf op, die besloten heeft de onderneming te verlaten.

Alexander Dewulf heeft de afgelopen anderhalf jaar een belangrijke bijdrage geleverd aan de groei en ontwikkeling van Nuon Belgium en aan de hervorming van de organisatie. Nu ambieert Alexander Dewulf een nieuwe uitdaging.

Roberte Kesteman, financieel directeur van Nuon Belgium, neemt de functie van algemeen directeur waar. In deze functie rapporteert zij aan Øystein Løseth, lid van de Raad van Bestuur van Nuon.

Over Nuon

Nuon is een toonaangevende energieonderneming, die met elektriciteit, gas, warmte en aanvullende diensten klanten bedient in Nederland, België en Duitsland. De onderneming is actief in productie, handel, transport en levering van (duurzame) energie. Nuon streeft naar evenwichtige groei voor alle belanghebbenden: aandeelhouders, medewerkers, klanten, milieu en maatschappij.  De netto-omzet over 2006 bedraagt EUR 5,6 miljard. Het aantal medewerkers aan het eind van 2006 bedraagt 9.768 FTE’s. De grootste aandeelhouders van Nuon zijn de provincies Gelderland, Noord-Holland, de gemeente Amsterdam en BV Houdstermaatschappij Falcon waarvan de aandelen worden gehouden door de provincie Fryslân.

Bekijk ook

2020-04-3

Dronetechniek vereenvoudigt inspecties op moeilijk bereikbare plekken

Drones maken inspecties van hoogspanningslijnen, waterkrachtcentrales en kernreactoren ...