Nuon ondersteunt ‘actie 555’ voor Pakistan

Ruim 200 Nuon-medewerkers hebben zich donderdagavond 26 augustus belangeloos ingezet voor de Nationale Inzamelingsactie voor Pakistan. In de Nuon callcenters in Amsterdam, Alkmaar, Arnhem en Leeuwarden werd een groot deel van de donatie-telefoontjes beantwoord en afgehandeld.

Nuon CEO Huib Morelisse, zelf één van de vrijwilligers van het Nuon-belteam in Amsterdam: “Het is geweldig om de betrokkenheid van onze medewerkers te zien. Met elkaar is er hard gewerkt aan het tot een succes maken van deze activiteit. Mijn complimenten voor de snelle en professionele wijze waarop dit gestalte heeft gekregen. Ik bedank alle betrokken Nuon-medewerkers voor hun inzet.”

Guy de la Haye, Project manager bij Nuon, coördineerde de vrijwilligers: “Nuon beschikt over de middelen en de kennis om dergelijke televisieacties te ondersteunen. Niet alleen callcenter medewerkers, maar ook kantoormedewerkers hebben zich gemeld om de telefoons te bemensen. Samen met onze leverancier SNT die ook de telefonische ondersteuning voor deze actie regelde, is alles in korte tijd op poten gezet. De collega’s vonden het, na de Haïti-actie, ook dit keer geweldig om mee te helpen!”

Bekijk ook

Achtergronden
2020-05-26

Vattenfall deelt ideeën voor meer biodiversiteit