Complete E-magazine ‘Nuon en de Maatschappij’ online

Nuon e-magazineHoe kunnen we verduurzamen nu de economische omstandigheden dwingen tot bezuinigingen? Deze vraag staat centraal in het thema ‘Energie en klimaat’ van het vandaag verschenen tweede deel van het e-magazine ‘Nuon en de maatschappij’, www.nuonemagazine.com. In het e-magazine komen onderwerpen aan bod die een brede politieke en maatschappelijke discussie losmaken. Voor Nuon is het van groot belang om de dialoog aan te gaan met belanghebbenden in de maatschappij over deze onderwerpen en daarbij haar keuzes toe te lichten. Met deze tweede publicatie is het e-magazine compleet. In het tweede thema ‘Nuon als werkgever’ wordt ingegaan op de aansluiting tussen arbeidsmarkt en opleiding. Dit thema bevat onder meer een video reportage met Frank Zuur en Martin Mollema, student en docent van het Noorderpoortcollege. Zij vertellen welke rol de samenwerking met het bedrijfsleven heeft voor hun opleiding. Daarnaast is er ook aandacht voor Step2Save en het technisch traineeship van Nuon. De financiële en maatschappelijke resultaten van Nuon over 2010 zijn te vinden in het Jaarverslag 2010. Heeft u vragen over het e-magazine? Stuur dan een email naar: emagazine@nuon.com

Bekijk ook

Vattenfall/Jorrit Lousberg
Achtergronden
2020-07-30

Wat maakt Energiepark Haringvliet Zuid zo bijzonder?

Windparken – als je er één gezien hebt, denk je dat je ze allemaal ...

Achtergronden
Vattenfall
2020-07-23