Nuon én de Zon ondertekenen op levensgroot billboard partnerschap in zonne-energie

Energiebedrijf Nuon en de Zon werken vanaf vandaag samen. Commercieel directeur Tessel Jarigsma van Nuon én de Zon ondertekenden vanmiddag een contract op een levensgroot billboard langs de ring A10 in Amsterdam.

Nuon heeft met haar handtekening vandaag afgesproken zich in te spannen om eind 2015 een miljoen Nederlanders te laten profiteren van zonne-energie. Hierom wil Nuon vanaf vandaag zonne-energie zo betaalbaar en makkelijk mogelijk aanbieden.

Een hoogwerker was nodig om Tessel Jarigsma de handtekening te laten zetten. Het billboard staat langs de A10 ter hoogte van knooppunt Amstel, bij de splitsing A2/A10. Dit is een locatie met elke werkdag ruim 450.000 voorbijgangers. Het contract tussen Nuon en de Zon blijft hier zichtbaar tot en met 28 augustus 2013. Het contract staat deze week ook in advertenties in landelijke dagbladen.

Een impressie van de ondertekening is vanaf woensdag 21 augustus te zien op nuon.nl/zon. Meer foto's kunt u vinden op flickr.

Bekijk ook

2020-03-31

Raymond van Eck vertrekt bij Powerpeers, naar Youvia

Raymond van Eck, Managing Director van energieleverancier Powerpeers, zal  Vattenfall...