Blijven loont voor klanten Nuon

Nuon start met Blijven Loont: waardering voor klanten die blijvend voor Nuon als energieleverancier kiezen. Bij Nuon klant blijven is daarmee aantrekkelijker dan regelmatig switchen.

Andere leveranciers bieden korting alleen aan nieuwe klanten of bij een nieuw meerjarig contract en deze aanbiedingen zijn tijdelijk. Na afloop van de contractperiode vervalt dan direct de opgebouwde korting en betaalt de klant het geldende standaardtarief. Nuon Blijven Loont is er voor huidige én nieuwe klanten. Huidige klanten beginnen bij 10% korting en nieuwe klanten beginnen bij 5%. De opgebouwde korting blijft geldig zolang de klant bij Nuon blijft.

Begin 2014 startte Nuon de campagne “wat mogen we voor u veranderen?”. Dit leverde veel reacties op. Eén van de meest gehoorde suggesties was ‘doe iets voor je trouwe klanten’. De komst van Nuon Exclusief eerder dit jaar was hierin de eerste stap: een programma waarmee klanten op basis van hun contractjaren kunnen sparen voor energiebesparende producten. Met Blijven Loont geeft Nuon nu een echte korting in euro’s.

Blijven Loont is eerst getoond aan de klanten die verandersuggesties voor Nuon aanbrachten. De nieuwe commercieel directeur Rolf van Woerkom van Nuon hierover: “Het was best spannend Blijven Loont aan onze klanten te presenteren. Veel klanten willen graag bij ons blijven maar willen ook dat wij iets voor hen doen; een waardering voor hun keuze voor Nuon. Dit bieden we nu”.

Wilt u meer lezen over deze campagne? Ga dan naar Nuon Blijven Loont

Hoe werkt Blijven Loont? Hieronder een uitleg.

Bekijk ook

Achtergronden
2020-05-26

Vattenfall deelt ideeën voor meer biodiversiteit