Energiedialoog: doe mee aan de Nuon polls en laat je stem horen

Nuon vraagt haar klanten en haar medewerkers om deel te nemen aan de Energiedialoog en hun stem te laten horen.

De energietransitie heeft invloed op het dagelijks leven van ons allemaal: de manier waarop we onze huizen verwarmen, hoe we ons landschap inrichten en bijvoorbeeld ons vervoer. Nuon ondersteunt de gedachte van het kabinet om met Nederland in dialoog te gaan over de energietransitie en wil graag bijdragen aan de Energiedialoog.

Mensen willen duurzaam maar ook betaalbaar kunnen leven. Ze willen een schonere wereld en kiezen voor groene stroom of investeren in een zonnedak of elektrische auto. Dan mogen ze ook verwachten dat zorgvuldig met hun belangen wordt omgegaan en dat alle voors en tegens afgewogen worden. Daarvoor zijn ze bij Nuon in goede handen. Want we weten misschien wel alles van energie, maar alleen als we luisteren, begrijpen we welke oplossingen er nodig zijn.

Gedurende de Energiedialoog roept Nuon via vragen en stellingen op social media, in bijeenkomsten en tijdens debatten op om mee te denken over de energietransitie.

Doe mee en laat je stem horen via Twitter!

Meer informatie over de deelname van Nuon aan de Energiedialoog is ook te vinden op https://www.nuon.com/duurzaamheid/Energiedialoog/

Bekijk ook

Hoofdkantoor Vattenfall Amsterdam
2020-01-22