Kroon op het werk van Nuon Foundation

De Nuon Foundation bestaat 10 jaar en dat is reden voor een feestje!

Komende donderdag en vrijdag kunnen kinderen van basisscholen in Amsterdam Zuidoost deelnemen aan meer dan 25 activiteiten. 15 Nuon-vrijwilligers helpen bij de organisatie en begeleiding.

Impact op de maatschappij

Nuon vindt het erg belangrijk dat medewerkers hun maatschappelijke betrokkenheid vergroten en zich ook op een andere manier ontwikkelen dan in hun dagelijks werk. Nuon heeft hiervoor in 2009 de Nuon Foundation opgericht. Samen met een aantal maatschappelijke organisaties worden er maandelijks diverse activiteiten georganiseerd, waar medewerkers zich op kunnen inschrijven. Zo zijn vrijwilligers betrokken geweest bij activiteiten als de Super Opkikkerdag of bij bezoekjes van de Zonnebloem aan bijvoorbeeld musea of evenementen.

Koning ontmoeten

Letterlijk en figuurlijk is dit de kroon op het werk van al die collega’s die zich inzetten voor de Foundation. Iko Kakes, manager Social Projects: “Als alles loopt zoals gepland, zal ik de kans krijgen om de koning kort te spreken. Het eerste dat in mij opkomt is om mijn collega’s te prijzen voor al hun inzet, alles begint immers met mensen die zich belangeloos willen inzetten! Hiermee laat Nuon zien dat vrijwilligerswerk bij ons in goede handen is.”

Bekijk ook

Vattenfall/Sia Windig
2020-08-11

Warmtenet van Almere bereikt woontorens in Duin