Nuon Energiewinkels organiseren informatieavond zonnepanelen

De Nuon Energiewinkels organiseren op donderdag 10 april van 18.00 tot 21.00 uur een informatieavond over zonnepanelen. Tijdens deze avond kunnen geïnteresseerden uitleg krijgen over de aanschaf van zonnepanelen en de subsidieregeling, maar ook informatie over de montage en teruglevering aan het elektriciteitsnetwerk. Aanmelden voor de informatieavond is niet nodig.
Energiewinkel

Met zonnepanelen is het mogelijk een deel van de energievoorziening voor een woning zelf op te wekken. Sinds 1 april is de subsidieregeling voor zonnepanelen ingegaan. Vanwege deze subsidieregeling is het nu extra interessant om zonnepanelen aan te schaffen. Doel van de subsidie is om de kosten van zonne-energie gelijk te maken aan de kosten van stroom uit het stopcontact. De uitvoering is in handen van overheidsinstantie SenterNovem.

Nuon biedt sinds 21 maart diverse pakketten zonnepanelen aan, van instappakketten tot uitgebreide sets. Als extra service heeft Nuon een invulhulp gemaakt om de subsidieaanvraag te vergemakkelijken. Ook kan een bestelling van zonnepanelen kosteloos worden geannuleerd mocht een subsidieaanvraag door de overheid worden afgewezen. Kopers lopen dus geen risico.

Nuon Energiewinkel

In de Nuon Energiewinkel geeft een energieadviseur een klant persoonlijk advies over energie en verwarming. Er is een uitgebreid assortiment verwarmingsketels en designradiatoren, maar geïnteresseerden kunnen er ook terecht voor energiebesparingproducten, abonnementen voor service en onderhoud van verwarmingsinstallaties, elektronische huisbeveiliging en contracten voor gas en elektriciteit. Ook allerlei vragen over de dienstverlening van Nuon worden in de Energiewinkel beantwoord.

Nuon heeft Energiewinkels in Nijmegen, Baarn, Alkmaar, Beek, Enschede, Leiderdorp, Groningen, Amsterdam en Zwolle.

Over Nuon

Nuon is een ambitieuze energieonderneming die met ruim 10.000 medewerkers meer dan3 miljoen consumenten en organisaties bedient in Nederland, België en Duitsland. Nuon produceert, transporteert en levert elektriciteit, gas, warmte en koude, en handelt in energie op de belangrijke internationale markten. Ook biedt Nuon aanvullende diensten en technische innovaties aan bedrijven en consumenten. Nuon streeft daarbij naar een betrouwbare, duurzame en betaalbare energievoorziening.

Met een omzet van 5,7 miljard euro in 2007 heeft Nuon een vooraanstaande positie in de Nederlandse energiemarkt. De aandelen zijn in handen van lokale en regionale overheden.

Bekijk ook

Vattenfall lanceert online tool voor financiële hulpverleners

Vattenfall lanceert een online tool die specifiek is gericht op financiële hulpverleners: Vattenfall Verlicht Online. De tool geeft grip op energiezaken en is in nauw overleg met de ber...

[Missing text '/newslistpagetemplate/NewsItemPage' for 'Dutch']

Zweden en Duitsland lopen voorop in de ontwikkeling van elektrische wegen

Duitsland en Zweden lopen voorop als het gaat om praktijkstudies op het gebied van elektrische wegen. Op het Zweedse eiland Gotland is de eerste draadloze e-weg ter wereld aangelegd.

[Missing text '/newslistpagetemplate/NewsItemPage' for 'Dutch']

Vattenfall en Preem bekijken grootschalige productie van fossielvrije waterstof

De samenwerking tussen Vattenfall en het Zweedse brandstofbedrijf Preem gaat de volgende fase in, met als doel fossielvrije waterstof te produceren om biobrandstoffen te kunnen maken. Moment...

Lees het hele artikel